Styrketräning

Supergod frukost i morse; fröknäcke med Bregott och kokt ägg.
 
Träning på boxen på kvällen: Power cleans, deadlifts, dips och bänkpress. Få reps och ganska tungt. Behövde svettas lite så jag körde 10 varv av en Cindy (5 pull-ups, 10 push-ups, 15 air squats).
1

Träningsvärk & ny iPhone

Excentriska pull-ups ger en sån skön träningsvärk! Har svårt att lyfta armarna ovanför huvudet så när håret ska tvättas får jag böja ner huvudet till "rätt läge" istället, haha. Det är dags att styrketräna idag igen och då blir det bland annat marklyft, som jag tycker är så himla kul!
 
Igår fick jag ett ryck på lunchen och smet in på Telenor för att kolla hur lång tid jag har kvar på mitt abonnemang. Min iPhone har börjat krånga med inlagringskapaciteten bland annat. Ut från butiken kom jag med en iPhone 6 (guldfärgad), en rejäl bluetoth-högtalare värd 3 495:-, mobilt wifi samt ett extra sim-kort så jag kan surfa med min iPad!
iPhone 3, 4, 5 och nu en 6:a i min samling
1

Morgonjogg, lunchstyrka & uppfräschning på bloggen

Efter söndagens träning.
Kl 05:21 tisdag morgon
Från tisdagens lunchträning
 
Så härligt att vara på gång med träningen igen! Morgonjoggen kändes super och jag kunde springa på i ganska bra fart (ca 6:00). Axeln höll för excentriska pull-ups och jag kände mig starkare och kunde hålla emot längre.
 
Jag har styrt om mina ättimmar, så jag äter sedan en dryg vecka mellan kl 7 - 15 och det känns redan skillnad i kroppen, tror detta passar mig bättre.