Fjärde dagen

Nu börjar kaloriunderskottet kännas. Mycket påtagligt igår, efter morgonjoggen. Jag vaknade före inställt larm och bestämde mig då för att springa på morgonen istället för att powerwalka. Hade klipptid kl 10:00 och jag kände mig allt lite yrslig när jag stegade iväg mot salongen. Dock gick det över väldigt snabbt och jag vet ju att det inte är farligt. Kände mig mer hungrig hela dagen igår också, vilket resulterade i att jag klämde i mig två "äppelkakebars". Idag blir det inga energibars med andra ord, frukt och/eller nötter i dess naturliga form är också gott.
 
Jag har funderat lite fram och tillbaka angående 16:8. Skrev ju att jag skulle köra det måndag till torsdag, men jag tror nog att jag ska testa att köra även på helgerna. Ett av mina mål (dock inte det främsta!) med den här utmaningen är att tappa fettvikt inför de lopp jag ska springa under hösten och jag tror att om jag fortsätter kontinuerligt med 16:8 så kommer jag att droppa vikt snabbare. Så jag testar att köra på.
 
Nu har jag i alla fall kommit mer i balans gällande dygnsrytmen. Är trött på kvällen och vaknar till när tidningen kommer, istället för tvärtom :o)
Frukost/lunch, inga problem att få ner allt. På nedre tallriken hittar man paleoscones, som är en frukostfavorit.
 
Till middag åt jag salsakycklingrester från igår.
Paleoutmaning
1
Cassandra

Kämpa på! Blir säkert kanon :)

Svar: Tack snälla du! Jadå, det går upp och det går ner. Gäller bara att vid de "svåra" stunderna tänka på målet. Då blir det enklare att ta sig igenom!
Lotti