Andra dagen

Frukost/lunch (ca kl 12:00)
 
Middag (ca kl 19:00)
 
Frukost och middag dag nummer två. Den översta bilden visar väl ganska tydligt vad jag åt. Middagen bestod av köttfärssåsrester blandat med röd lök och champinjoner samt lite röd chili. Det var väl ungefär vad jag fick i mig under mina åtta timmars ätfönster (skrattar alltid lite inombords varje gång jag skriver det ordet, underligt nytt ord). Jo, jag åt en hembakad energibar också, efter min lilla PW/jogg, innan middagen.
 
Tanken var att jag skulle testa att jogga 2,5 km i skogen också. Började att powerwalka en omväg upp till skogen och såklart började det smådugga precis när jag gav mig iväg. Strax innan svängen in mot skogen började det mullra ordentligt så jag struntade i skogen och småjoggade istället vid sidan av cykelbanan. Det kändes bra i hälsenan så nu kan jag börja om med mitt löpprogram den här veckan!
 
Min träningsplanering för vecka 32:
Måndag: PW + styrketräning
Tisdag: Ev PW + 30 min löpning (möjligtvis morgonjoggar jag mina 30 min)
Onsdag: PW + styrketräning
Torsdag: Ev PW + 40 min löpning (möjligtvis morgonjoggar jag mina 40 min)
Fredag: PW + PT-träning på boxen
Lördag: PW + någon av de tester jag fått i uppdrag att göra. Antingen en WOD eller 3 000 m rodd
Söndag: Ev PW + 30 min löpning (möjligtvis morgonjoggar jag mina 30 min)
 
Jag jobbar också stenhårt på att få in bättre dygnsrytm, som jag skrev om igår. Inatt (i morse) somnade jag lagom till tidningen kom. Har ingen aning om hur mycket klockan var då för jag hade bestämt mig för att 1) inte kolla på klockan 2) inte plocka fram dator, mobil, bok eller korsord/sudoku, utan bara ligga i mörkret och härda ut. Hade ställt larmet på 08:30 för att direkt gå upp och dricka mitt citronvatten + 1 kopp fettkaffe (kaffe med en tsk kokosolja) och sedan ut och powerwalka och det funkade! Förhoppningsvis är jag tröttare ikväll. Planen är att gå upp en halvtimme tidigare för varje morgon, även kommande helg, så jag är beredd att vakna kl 05:00 nästa måndag, då de normala rutinerna kör igång igen.
Paleoutmaning
2
Cornelia

Frukosten såg riktigt god ut! :)

Svar: Det var den också! :o)
Lotti

Julia

Åh det där såg riktigt gott ut :)

Svar: Både frukost/lunchen och middagen smakade bra, dock kanske middagen såg mindre aptitlig ut :-)
Lotti